Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Söndag!

Av Moa Enberg - 15 augusti 2010 11:05

Solen skiner, blåser dock lite grann men annars så är det bara bra.. idag slipper Albin sitt klyx för nu ska vi köra varannandag! känns skönt att ha en dags uppehåll! Så idag ska han få en kanon dag, vi ska snart gå ner till parken mata lite fåglar och bara mysa! det kommer bli kanon jag ser verkligen fram emot det!

Sen ikväll/eftermiddag  kommer Dalmir hem ska bli skönt! få lite hjälp med allt här hemma!

För nu är jag matt alldeles matt!! var längesedan jag kände såhär.. men det här var väll droppen för mitt huvud!!! Det är tur att man har underbara barn som gör att man får underbara ögonblick med dom! Älskar dem så!!


      Idag är det hans dag! <3


 
 
matilda

matilda

15 augusti 2010 12:00

Stackars albin, hoppas magen blir bättre snart..
se nu till att verkligen få hjälp hemma, det är fanimej 2010 då är man TVÅ om att vara föräldrar !!

http://blogg.mama.nu/mammatilda

 
Ingen bild

Bea

16 augusti 2010 09:31

hej moisen
knåpa ihop en kalender med prickar på dagar han ska få medicinen och sen ett stort paket på slutet och så får han sätta kryss på dom dagar han får när ni gjort proseduren klar och när han är klar eller ex fått 10 ggr så får han en liten belöning.... kan trigga lite kanske, och helst om han får sätta kryss på dom ggr han fått.. ett litet tips bara :)
osså får han lite koll på vilka dagar han ska få och inte. kanske också underlättar för han på nåt vis. om inte annat vet han vilka dagar han INTE behöver få den.. och kan andas ut då

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards