Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Moa Enberg - 1 november 2010 21:20

nu är det inte länge alls kvar till man ska julpynta göra adventsfint i alla fönster och usch vad jag längtar!! :) ska bli så kul!


Idag har vi inte gjort så mycket varit hemma, stan en sväng, jag skulle till tandläkaren så då blev det en snabb sväng på stan!

Albin var med hos tandläkaren och kikade om mamma var duktig och han var nästan inne i min mun.. han skulle också se ALLT! han frågade också om han kunde få hjälpa till med nått men han fick inte göra så mycket (tack och lov) så han fick fixa mugg och trycka på knappen så jag skulle få vatten att skölja med! och han var nog stolt över det! ;)

Sen så träffade vi pappa Dalmir en snabb sväng när han hade sen lunch och efter det gick vi hemåt..

sen bara hållt på här hemma!!


Träningen för mig nu går kasst som fan just nu!! :/ känns inge bra alls! Så jag vet itne vad jag ska göra så jag blir peppad igen! ska försöka komma på nått bra.. sätta upp något mål på nått sätt! men jag vet inte vad mitt mål ska vara.. visst gå ner i vikt är väl alltid ett mål.. men det skulle vara kul och se muskelmassan och allt så man kan öka på den!! hmmm..

jaja nu ska jag fortsätta och se på Tv och mysa lite!!


Godnatt på er!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards