Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Moa Enberg - 25 november 2010 12:05

Vi har det så jäkla svårt detta år.. vi vet verkligen inte alls vad vi ska köpa till barnen i julklapp!!! hur svårt som helst! Albin har allt i leksaksväg.. kossor i mängder bilar i mängder.. allt annat är bara rat som ligger och i stort sett skräpar på hans rum! det är grejer här och där...  och det ända han leker med är juh kossorna och ibland med bilar! till kossorna hör det juh till höbalar, stängsel små gubbar som är bönder och sånt.. bilarna då kör han bil runt runt på sin bilmatta! hittils har vi köpt 3 julklappar till han.. några små bilar, en radiostyrd och påslakan set.. Tjohoo för påslakan:P men det är väl bara kul att öppna paket så det blir nog bra de med! men sen ska vi juh köpa nått mer också som ska kännas riktigt rätt nu har man bara köpt för att man tänker att ja men det här kanske skulle vara kul!! Han har juh inte ens önskat sig nått speciellt!!

Alicia har vi inte köpt en ända till men till henne blir det mest bra att ha saker hon lär juh inte bry sig så mycket så.. hon blir juh nöjd med paketsnöret bara.. :P så någon rolig leksak och lite bra att ha saker!

Dalmir har jag inte heller någon aning vad man ska köpa.. resten av släkten har vi nästan klar, kanske blir någon till grej..får se!


idag ska jag baka saffransbullar.. gott med mandelmassa i! göttans!

Alicia sover just nu, hon och jag har varit en sväng hos gammelmorfar och sen har vi städat lite hemma och tvättat/tvättar lite kläder..  och väntar på att vi ska hämta borsan Albin!! ;) det är dagens höjdpunkt för Alicia hon skiner upp som en sol när vi hämtar han!! dom två älskar varandra sååå mycket! får väl dock se hur länge till det varar! ;) nu ska jag skala lite potatis så man har det klart sen till middagen!


BYE BYE

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards