Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Moa Enberg - 8 november 2010 20:52

idag har det verkligen varit en bra dag! båda barnen har varit på topp humör! helt underbart!

Först var det öppna förskolan sen hem Alicia somnade jag plockade undan lite Albin lekte på i sitt rum, åt lite grann sen busade vi på för fullt! Jag och Alicia var besökare på Junsele djurpark och Albin var olika djur.. Alicia skrattade som bara den när Albin kom fram och nosade på oss och var olika djur! <3

Sen handlade vi lite mat for upp till johanna och hon hade bumbibjörnarna så Albin tittade på det och vi fikade och bara hade det kanon, sen ringde en kompis till Albin och ville leka så Albin åkte till han lekte och var hel nöjd! Vi avrundade kvällen med lite Memory jag, Albin och Andreea.. vi utklassade Andreea och det tog hårt på henne! hehe!

Sen somnade båda barnen snällt i sina sängar inget tjat eller grin..

Och Dalmir kom hem idag med en fin bukett blommor! man blir så glad när han bara kommer sådär inte av någon anledning bara för att göra mig glad! <3

Älskar han så jävla mycket!

Nu ska vi gotta oss lite och kika på en film, imorn blir det träning hoppas på lite varmare väder så ska jag ut och springa på morgonen med alicia i vagnen annars så blir det gymmet! Sen har jag och lilla A en date med johanna och Liv! :)


Nä nu ska vi mysa!!! <3


 

Spelar Memo mot pappa! tävlingsinriktad eller.. ?!?! ;P

Alicia hjälper mamma med tvätten! ;)

  

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards