Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Moa Enberg - 6 november 2010 09:19

det innebär disneydags med bumbibjörnarna! :) det gillar vi Albin är som fastklistrad framför tv.n även Alicia har satt sig i soffan och kikar! det är första gången någonsin hon har suttit och titta på tvn men nu samtidigt som jag skriver detta så blir hon sur och ska krypa härifrån.. men i 3 min satt hon still ialf.. hehe!


idag blir det stan på fm sen ska vi som sagt ta en tripp och tända lite ljus på gravar! tycker det är såå

sigt på alla helgona då hela kyrkogården bara lyser upp av alla ljus! :) mys myyss!!

vet inte vad kvällen har att bjuda på vi får se vad vi hittar på!

har börjat tänka på julklappar också... helt sjukt det är snart jul och 2 barn som ska ha julklappar.. denna jul är juh inte så "jobbig" men nästa jul måste man köpa lika många till båda barnen för likamycket pengar.. för det kommer juh bli den där tävlingen snart mellan dem vem som får mest! :S hihi!

nu ska jag göra mig klar för dagen!


  


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards