Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Moa Enberg - 23 november 2010 21:59

idag har det bakats lussebullar! mums.. det tragiska är att alla snart är slut...

Andreea var här, Maria och Alexander var här när det bakades.. Alexander och Albin har ätit som bara den..

Sen kom pappa och elisabeth ikväll och passade barnen medans jag skulle på möte och dalmir jobbade så då försvann det några bullar då också! Så jag tror det blir en till sats vid lucia! :) men det är juh bra mysigt att baka och Albin tycker juh att det är så kul så då är det bara att göra!! :D


Idag när Albin kom hem från dagis så kröp Alicia direkt till han sen kröp hon ifrån han och då tittade han sorgset på henne och sa, Alicia Älskar du mig inte längre!!?!! Sötnosen min han såg helt förkrossad ut när hon kröp ifrån honom!

Självklart hon älskar dig sa jag du är juh världens bästa storebror!


En annan gång så satt jag och johanna och pratade satt och disskutera folk som klagar över att det är så jobbigt med ett barn att dom saknar det gamla livet så mycket.. för jag och johanna är väldigt lik i det.. men då sa jag någonting om att fan folk med ett barn lever i himmelriket när man får två barn då kan dom börja snacka för det kan vara jobbigt.. Jag älskar mina barn över allt annat på denna jord.. ångrar inte en sekund att jag skaffat två barn.. men när man är och handlar och den ena stor och gnäller för han inte får någon film den andra är på väg att klättra ur kundvagnen och grinar och skirker då kan man bli rätt matt!! och då hörde väl Albin denna diskussion så någon dag efter när Alicia gnällde han stod och tjatade om att han ville ha saft eller mjölk! och jag sa till dom båda att lugna ner sig så kommer Albin med, mamma är det jobbigt att ha två barn?!?! NEEEJJJJJJ snälla söta raraste Älskling.. det är aldrig jobbigt att ha två barn, jag älskar er ända upp till månen och tillbaka var mitt svar!! tänk aldrig så min älskade...

efter detta ska jag aldrig ALDRIG mer nämna att det kan vara jobbigt! för det är det inte.. trött kan jag bli men då kan jag fan gå och lägga mig tidigare på kvällen och anpassa mitt liv mer efter mina barn!! för åhh vad jag älskar dem!!

Min prins och min prinsessa det är för dem jag lever, dom gör att jag skrattar, jag vill bara pussa dom JÄMT!! nu när jag var på möte ikväll så sov alicia innan jag åkte Albin satt uppe och morfar la han, när jag kom hem och morfar och elisabeth åkt så gick jag in till Albin och viskade i hans öra att Mamma älskar dig.. han vaknade till tittade på mig och gav mig en kram!! så jävla underbart!!!


Nä nu ska jag plocka undan imorn är en ny dag!

Peace out!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards