Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Moa Enberg - 4 november 2010 20:38

Nu är jag igång igen med träning! :) så härligt! har tränat nu dessa dagar då Albin varit på dagis så skönt! Ska försöka mig på ialf ett träningspass i helgen också! skulle vara kanon! Kosten har väl inte varit så jätte bra men så länge man gör av med det genom att träna så blir det väl plus minus noll!

Ikväll får Albin vara uppe länge, ha lite mamma och pappa tid själv utan lillsyrran! :) så nu ligger han är i soffan och myser med oss och kollar på lejonkungen han är juh ledig imorn! men snart tror jag han faktiskt MÅSTE sova så morgondagen blir bra och inte trött trött trött!


Idag har vi varit på sjukan med Albin också på återbesök för magen, går segt som fan med det där så nu har vi fått ökade doser några nya saker som vi ska testa så ska vi ha telefon kontakt om en månad! ärså less på att det inte blir någon förbättring! men bara hoppas det blir bättre nu så vi slipper mera undersökningar! :/


Nu ska jag försöka få Albin i säng! fast nu andningarna tyngre och tyngre så snart slocknar han nog här i soffan!!


( Tack Maria för alla fina kommentarer du ger!)

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards