Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Moa Enberg - 20 november 2010 20:47

Äntligen blev det helg!! Igår körde vi fredagsmys för hela slanten här hemma! Johanna var här också och myste med oss! jätte kul! vi snackade på och myste en massa med Albin, Alicia somnade men Albin fick vara uppe länge! <3


Idag har vi varit på stan handlade faktiskt en julklapp till Albin.. nu längtar jag sååå mycket! men det är tp bara en månad kvar nu juh! :D

fatta va mysigt!

Den här vekcan har jag varit på nya jobbet i två dagar också!! Känns helt underbart att få en tjänst veta inkomsten och inte vara vikarie här och där och aldrig veta vad man få för lön!! skönt! ha en trygg ekonomi! längtar lite efter att börja där för jag ser det som en utmaning och jag vill förbättra så mycket och fixa se utveckling och allt! :D tror det kommer gå jätte bra allt!


Imorn är det söndag så då ska vi väl bara ta det lugnt jag ska städa lite skura och hela skiten försöker få till det på söndagar! Sen får vi se hur vi mår så kanske man kan ta en pulktur kanske!!?!  vi har varit lite snoriga men ingen feber någon av oss så det skadar juh itne med lite friskluft! Sen ska vi till mamma på middag! gott gott!

I veckan blir det lugnt, inget speciellt måste ska träffa arbetsledaren på jobbet en sväng sen ska jag bara mysa en massa med mina små.. inte länge kvar nu tills man ska börja lämna båda två på dagis så nu ska jag verkligen njuta den sista tiden!! <3

Sen den 13 december ska min syster gifta sig!! :D dom ska inte göra nått speciellt brölopp.. :/ lite tråkigt tycker jag men dom ska göra det på "rådet" tingshuset eller vad det nu är!! och då ska jag få vara med som vittne!!! jag blev överlycklig idag när hon ringde och frågade! :D underbart för jag vill inte missa denna dag i min systers liv! Älskar dig! <3


Nä nu ska jag glo runt lite på nätet få lite tips och ideér på julklappar kanske.. måste snart börja julbaka lite också!! nästa vecka ska vi göra det ute i undrom med barnen, hos johannas mamma! det blir jätte kul! mysigt!


hade gött!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards