Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Moa Enberg - 1 september 2010 21:47

Dagen har varit helt perfekt för min stora kille! Han har fåt sjukt mycket paket, massa leksaker! allt mellan himmel och jord! helt sjukt mycket! är så jävla glad och tacksam över alla som varit här och velat fira våran ängel!

Det är helt sjukt, för fyra år sedan gall skrek jag nu! krystade som ett as fattade inte varför dom inte kunde hjälpa mig att dra ut ungen ur mig!! jag krystade i 1 ½ tim från kl 21:00 till 22:27 (har jag för mig) Så nu var det ren jävla smärta för fyra år sedan! ;P

Men se vad som kom, en underbar söt liten pojke som jag älskar så otroligt mycket! (nästan så att jag börjar gråta nu) Han är något så speciellt för mig, har sagt det tusen gånger här men ingen, verkligen ingen kan förstå vad han betyder för mig ingen som inte har varit i min sits under den tiden av mitt liv!

fy fan, att det kunde bli något såå vackert av oss! en blandning mellan mig och Dalmir! Något så underbart! Jag bara älskar han så sjukt mycket! skulle bara vilja få han att förstå vad jag skulle göra för han, jag skulle verkligen göra allt för han! om det inte vora för han skulle jag inte ha detta liv som jag har idag!

Om jag inte skulle ha haft min prins skulle jag inte vara nått!!!

Nu börjar han bli stor och snart rasslar det bara till och han kommer börja skolan snart känns det som! det är helt sjukt!

Min underbaraste!! <3


Just nu är jag spyfärdig av allt slisk man ätit idag, tröck i mig lite lasange för ett tag sen! men det gjorde allt bara till en hemsk blandning i magen på mig! uscha! nu ska jag lägga mig i soffan och bara pusta ut efter en dag med fullt ös heeellaa dagen!!!

tjing tjong gott folk!!

 

vad sitter det i!??!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards