Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Moa Enberg - 15 september 2010 21:37

vilket ös det är hela dagarna känns det som..

härligt tycker jag faktiskt!

då kan man känna sig nöjd med dagarna, man vet att barnen har fått stimulans eller vad man ska kalla det!

Dagen idag började med dagis sen åkte jag och Alicia på gymmet i vanlig ordning, sen så drog vi till jobbet och sa hej skulle fylla i nått papper och sånt!

Sen hem duschade gjorde sig i ordning! sen åkte jag och Alicia ner på stan hittade en vinterjacka som jag bara ska ha, så är det bara! ;) övertalning pågår här hemma.. :P

Sen hämta på dagis, vi fixade hemma satt upp en gardinstång vid jackorna och gardin så man inte ska se alla jackor och satan som hänger där bakom! blev super bra! ska även måla skohyllan som vi har vit! så är allt vitt och silver i hallen! så det kommer nog bli kanon hoppas jag!

Sen så skulle jag åka med barnen till johanna men Albin ville itne leka med några små bebisar han ville leka med ett stort barn! och tur hade han för Alexander var hemma och Albin kunde gå dit..

Det känns konstigt att han kan gå till någon själv och leka men det är väl bara att inse att han börjar bli stor.. sen så åkte jag och Alicia till johanna en stund, småttingarna lekte på och sen var det dags att hämta Albin men slutade med att jag satt hemma hos Maria en timme typ innan man fick hem Albin!

Imorn blir det Ramsele med barnen och sen på fredag ska jag jobba igen.. :S känns sjukt konstigt!!

Nu ska jag fortsätta läsa i min bok som började med igår men somnade efter typ 2 sidor.. :P blir trött på engång när jag öppnar en bok så det är bra sömnmedel för mig! då är man pigg när man kliver upp på morgonen!

Godnatt då!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards