Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Moa Enberg - 14 september 2010 22:03

Hallå där!

idag har dagen rullat på i fullt ös känns det som!

Albin lämnades på dagis jag och Alicia åkte på gymmet, ett kort pass.. hade ingen lust eller ork idag! så imorn då jävlar! då MÅSTE jag köra hårt!

Efter vi varit på gymmet åkte vi hem slängde in lite tvätt och gjorde oss i ordning, åkte sen ner mot stan sen upp till Johanna och plockade upp henne! så vi åkte ner fikade och letade en present till grann flickan som Albin var bjuden på kalas till idag! sen åkte vi upp till Johanna en sväng! Alicia och Liv lekte på och vi surrade!! jätte kul att se Liv och Alicia för dom är så fundersam över varandra! :D riktigt kul! Sen avr det dags att hämta Albin så efter det har man fxat ltie hemma Albin gick upp till grannen efter vi ätit middag! och sen kom han ner och då var han så söt, det knackade på dörren jag gick och var på väg att öppna och då var det min lilla prins som kom.. och han knackade.. :P sötnosen min!

sen efter det har vi ätit kvällsfika sen gick barnen och la sig! Andrea var förbi en sväng och nu sitter jag här, ska läsa en bok nu snart i söngen och somna tidigt ikväll så man kan känna sig någorlunda utsöv för en gångs skull!! men men vi får väl se hur det kommer att gå! hoppas på en lugn natt!

Godnatt allihopa!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards