Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Moa Enberg - 28 september 2010 21:23

Jaha nu har våran ena dator pajat.. typiskt, vet i fan vad det är som har hänt med den! den har varit knäpp några dagar hakat upp sig och så men nu när jag skulle starta den så är den helt svart!!??! men som tur är har vi en till som har legat ner packad en sån där mini.. jag är inte helt förtjust i den tycker det är så jobbigt med dom här små men nu är det väl bara att gilla läget! den funkar juh lixom.. :) hihi! och den har webcam och det hade inte den andra.. så det är juh lite kul!!


Idag så har vi itne gjort många knop, var på gymmet imorse och förbi på jobbet och skulle fylla i några papper men dom var slut så jag måste dit imorn igen! Sen hem och stäade lite sen har jag bara varit hemma, tog en promenad ikväll med johanna och köpte godis sen har jag tryckt i mig godis och fått apont i magen! men men man får skylla sig själv!!

Imorn måste jag tvätta och fixa, Dalmir åker snart och på torsdag hinner jag inte med någon tvätt!

Så imorn hoppas jag det finns någon tvätttid glömt att boka så!

Sen är det juh rytmiken imorn också så vi ska dit och innan det hade jag tänkt hinna på gymmet en sväng ialf! för sen blir det lugnt med det över helgen så jag måste ta ett sista pass imorn för sen ska jag ta det lugnt pga olika omständigheter men ska höra med experterna när jag kan börja träna igen!!! blir juh knäpp av att sitta still!!! det går bara inte för mig!


Annars så rullar dagarna på som vanligt tiden går fort fort!! ibland lite för fort!

Albin är stor kille som är hos kompisar och tar hem kompisar det känns verkligen jätte konstigt! men jag har blivit så tråkig på lekfronten känner jag det är alldels för sällan jag sätter mig och leker med han! men jag försöker ialf att leka lite varje dag bara med han utan lillasyster som kommer krypandes och förstör den fina raden med kossorna!

i veckan har jag lovat han att vi ska vara i ladugården vid mormor och hjälpa micke (bonden) att mjölka! Mormor ska vara barnvakt till Alicia och han längtar som bara den och jag med faktiskt, ska bli kul och se Albin där! han blir juh hur cool som helst när vi är där! Han ska vara tuff och jobba på som bara den! han kan hålla på i timmar där!

på fredag fyller mitt gudbarn år så då ska vi åka till Holm och fira henne sen kommer Henrik, Jessica och Malin hit i helgen också så det ska bli kanon! då blir jag inte så ensam nu när min älskling åker!! :/ kommer vara såå tomt hemma nu framöver!!


Jag och Alicia testade webcamen på datorn.. mindre intressant tyckte Alicia när hon fick ha mammas telefon i handen!


nu ska jag plocka undan här hemma efter dagen óch ta fram morgondagens kläder till barnen! 

Tjing tjong!  

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards