Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Moa Enberg - 6 september 2010 16:39

Hallå där!

denna dag blev kanon, vi åkte till badhuset badade och busade på! Albin var jätte nöjd, efter nästan 2 timmar så bestämde vi oss för att åka hem! utan något tjaffs från albin han var nöjd!! kanon!

hem kom vi tog fram lite bullar ur frysen, åt bullar till mellis! en ännu nöjdare Albin! sen ringde albin´s kompis så han gick hem till Love och där sitter han nu och äter mat och ska följa med på fotbollsmatch! kanon! så han har haft en kanon dag! och då är mamman i huset också nöjd!!

jag måste verkligen fixa en kamera så ni kan få se lite bilder någon gång här på bloggen!!

och nu kom älsklingen hem så nu ska vi äta mat! <3 skriver säkert mer ikväll! Sen blir det hallstabacken för mig upp och ner ikväll!!

Av Moa Enberg - 6 september 2010 08:47

Måndag igen!

Alicia stökar runt på Albin´s rum Albin sitter med mig i soffan och kollar på en film!

Idag vill jag hitta på något roligt med mina små barn men jag vet verkligen inte vad!! funderar på att gå till badhuset så får Albin ialf bada, Alicia är juh lite små sjuk så tänkte inte stoppa henne i nå vatten..

men samtidigt så känns det lite drygt för då får juh Albin bada själv, men det är han nog nöjd med ändå! jaja vi får väl se hur vi gör!

Är iafl förbannat trött idag, har varit bortskämd med mina små då de ialf sovit till 8-9 på morgonen men nu är det ny rutin, kl halv sju vaknade dom imorse! och då var jag fullkomligt död.. måste gå och lägga mig tidigare på kvällarna!

för att orka med! skriver mera ikväll för nu kommer lill tösen krypandes väldans ledsen! sötnöten min!

kram kram

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards