Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Moa Enberg - 27 september 2010 20:22

Idag har det verkligen varit en kanon dag!

Imorse vaknade Albin vid sju tiden han var snäll och låg bara och myste en stund i sängen så vid halv åtta klev vi upp! Alicia har gnällt och grina på hela natten så jag var hyffsat död!

Sen vid nio gick vi upp till Öppna förskolan! kanon kul som vanligt och Albin är alltid lika nöjd där! Alicia är också väldans nöjd! hon attackerade stackars Viggo där idag! (eller stavar ni med W, ursäkta om stavnningen är fel isfl)

efter Öpnna så gick vi ner på stan hela familjen fikade och handlade lite smått!

Sen gick vi och åt lite pizza sen så drog vi till badhuset och kom hem nu vid typ halv åtta så vi har haft en helt underbar familje dag! hela familjen! <3

Sen kom vi hem och åt kvällsfika sen hamnade Albin i säng, Alicia är fortfarande vaken men ska snart lägga sig hon med!

Och jag ska också krypa till kojs tidigt ikväll! efter natten med Alicia så.. Men såg nu att hon har en till tand på G så de är nog därför!! När dom väl börja komma så kommer alla på en gång... ;)


CAooo

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards