Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Moa Enberg - 11 augusti 2009 19:36

Gårdagens resa blev ganska lång, vi stannade på köpcentrum utanför gävle och vi tog det allmänt lugnt! Och Albin var helt enkelt världens bästa kille under hela resan han pratade, lekte och sov.. inte ett gnäll.. det började lite små gnäll på viksjövägen men det kan man väl förstå men då fixade han bbara till sig lite och somnade om! Vi kom inte hem förrän vid halv ett i natt! (vi åkte vid tre tiden från motala!) Så vi satt i bilen ganska länge!! Underbara Albin.. han har blivit stora killen! :)

Sen har jag och Dalmir varit på Ultraljud idag! :D

Helt underbart att se lilla krabaten! det var en riktig linslus, t.o.m barnmorskan sa det!

Vi var duktiga och höll oss från att inte titta vilket kön det blir, men det var svårt att hålla emot! men vi lyckades, det blir lite mer spänning då!

Allt såg jätte bra ut och jag är i v. 18+1 så den 10 januari är de dags! Då ska man bli tvåbarns förälder och Albin ska bli storebror! ;)

Jag tror det blir en flicka, den rörde sig lite som en flicka där inne tyckte vi.. men men vi får se.. skulle juh faktiskt vara kul med en liten flicka nu så man har en av varje.. ;) Men som sagt det får vi vänta och se... :P

Nu ringde Madde, hon och Nova ska komma förbi en stund och leka lite..

Så nu ska jag fixa lite här hemma!

Hade så bra.. Hey dåååe

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards