Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Moa Enberg - 17 augusti 2009 22:14

Idag fick jag lite sovmorgon vi vaknade vid halv 10 tiden, Albin sov länge sen låg jag och drog mig till kl var 10 ialf.. riktigt skönt.. sen åkte jag iväg till morfar och hjälpte han att städa.. brukar vara snäll att göra de..

Sen ner på staden träffade Johanna som inte mådde så bra.. sen hämtade jag Albin sen gick vi hem och höll på hemma riktigt mysigt.. vi skulle mysa hemma ikväll Albin fick ta ett bad för att hålla sig vaken en stund till men sen vid halv nio ringer dom från jobbet och vill att jag ska hoppa in och jobba, typiskt Johanna har blivit sjuk magsjuka.. Inte bra.. så vad man gör man inte för pengar, penga kåt som man är! Man tackar JA! typiskt! kommer bli en tuff natt men jag får tänka på pengarna!!

Nu ska jag börja städa här på jobbet och vika tvätt och vända lite på folket!

Hey dåe

hoppas ni sover gott era lyckostar! 

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards