Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Moa Enberg - 26 augusti 2009 13:11

Nu jäklarns är man trött, Albin är ganska pigg idag! det är skönt att det inte var lika ont och jobbigt idag.. så nu pratar han på som vanligt.. lite små febrig är han än men det är helt annorlunda från vad det var igår.. då avr det verkligen hemskt synd om han! Ushca! Skönt att de vänder på en gång!

jag kom hem från jobbet sen har jag och albin myst på hemma bara, helt underbart.. nu har vi betalat räkningar och ska snart till tvättstugan! lite fixar dag, men imorn ska jag städa ordentligt här hemma, idag vill jag bara ta det lugnt! Ska försöka få Albin att somna nu snart jag håller på att dö av trötthet snart går och små äter en massa godis så jag får lite socker kickar.. ;) då håller jag mig vaken! Men nu ska jag gå till tvättstugan och hänga lite tvätt sen ska jag lägga mig i sängen med Albin och mysa så somnar han nog, ser ut som han börjar bli lite trött!! Hoppas det ialf.. ;)
Skriver kanske nått ikväll får se risken finns att jag slocknar kl åtta typ!

Bye Bye !

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards