Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Moa Enberg - 30 augusti 2009 13:46

Gick hem från jobbet strax efter kl 7, kom hem och blir äcklad till max! det går inte att vara hemifrån utan att det ska se ut som ett helvete när man kommer hem.. det slutar med att jag går och lägger mig och sover i Albins säng! Uscha! trångt och jävligt men jag sov ialf.. Nu har jag påbörjat lite städning men jag har dock inte tagit det värsta än!! Och det tänker fan inte jag göra heller!!

Åkte och hämta Albin hos mamma han var nöjd som bara den hade fått varit nere i ladugården så.. ;) sen halvvägs till stan så sa han kör tillbaka jag måste till ladugården! Sötnosen men det gjorde vi inte så då gosade han till sig i sin stol och somnade som en stock och nu sover han.. ;)

Han har kommit med mycket roliga kommentarer de senaste dagarna: Spela roll, Herregud, Oh my good, sen kommer han med titta inte på mig mamma, prata inte med mig! Men när han säger det kan han inte riktigt hålla sig för skratt! ;) min sötis!

Vad tråkigt väder det är nu.. hösten brukar ändå vara ganska mysig men nu är det bara tråkväder.. jag längtar nästan efter snö, då blir det mysigt ute på ett annnat sätt.. men sen längtar jag inte tills det är -25 grader det är inte kul så de kan man juh skippa!

hittade en vinter bild på albin, såhär kommer det.. ;)

sista natten i natt det ska bli såå skönt för nu kan man ändå tänka att det är sista!!

Nu ska jag göra kaffe!

Hej då

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards