Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Moa Enberg - 14 augusti 2009 20:28

Nu har jag gjort klart mitt pass för dagen, nu är det morgon dagen som väntar.. fan blev helt slut på denna korta stund bara idag.. fanns så mycket att göra nu när man varit borta i en vecka! massa små skit göra som låg ogjort som man såg till att det blev gjort.. Nu börjar de ordinarie komma tillbaka mer.. men det har bara hänt en massa strul nu när jag varit borta på min mini semester allt gick så snabbt, men varför? hur tänkte dem?, det är så mycket snack nu så man blir matt.. orkar inte bli inblandad i något. jag vill inte säga de ena eller det andra.. vad folk ska lägga säg i saker och ting..

Hmmm inte mycket att göra åt.. får bara hoppas att det löser sig! För allas skull där..

Nu ska jag göra något gott fan är sugen på saker och ting hela tiden.. detta kommer sluta med 30 kg uppgång igen känns det som.. har inte gått upp så  mycket än men det gjorde jag inte med albin heller.. men sen när illamåendet la sig så var det som om jag aldrig sett mat förrut och jag gick upp 30 kg.. :P.. och den känslan börjar komma nu också.. för nu mår jag bara illa på morgonen för det mesta, om jag ser till att jag äter under rätt tider så mår jag bra.. jag får aldrig bli hungrig för då mår jag bajs! Känns skönt när man har fått lite ordning på illamåendet..

Nu är det ätar dags.. :P hehe

Skriver kanske imorn

Hej dååå

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards