Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Moa Enberg - 22 augusti 2009 22:05

Nu har jag äntligen kommit hem, eller jag kunde juh ha kommit hem redan kl åtta men då var det Johanna som hade natten så då stannade man kvar och pratade skit.. imorn är de sista dagen på helgen.. ska få sova ut en ltien stund, sovmorgon till sju ialf.. Ska bli skönt.. är förkyld som en galning.. eller jag är inte febrig eller så men täppt i näsan som fan låter gör mesig när jag pratar.. :P hehe..

Dagen har gått ganska bra, har fått mycket gjort på jobbet och imorn ska jag skrubba på igen.. :P men men de blir nog bra.. sen jobbar jag juh natt på måndag, men de ska nog gå ganska bra hoppas jag.. ska ändå bli skönt med nätterna då är de ganska lugnt, och Albin behöver inte gå så läänge på dagis de dagarna!! sen ska han få vara ledig onsdag och torsdag för då är jag ledig! hör ni hur ordet klingar bra LEDIG!! Imorn ska Albin åka upp till Umeå med Morfar och Elisabeth.. de ska hälsa på Malin, Richard, Henrik & Jessica! Lyllo dom.. önskar att man va ledig och kunde åka upp själv men näe.. jag får ta och åka upp någon annan gång.. Jag och Albin kanske kan åka upp i slutet av september och hälsa på.. det skulle vara kul att hälsa på syster yster! och i september jobbar jag inte så mycket helg, tror jag!! ;) men man får väl se september har inte börja än!

Nu sitter jag och Albin och myser i soffan han tittar på sin nya film som Dalmir köpte till han häromdagen, så nu går den dygnet runt nästan!

Jag sitter och kollar på kläder till Albin på nätet och kläder till mig.. får juh inte på mig ett skit längre, men jag tycker inte det finns så mycket fina mamma kläder! men men får ta en shopping tur kanske så man kan prova svårt att beställa.. :/ hmmm

Näe nu är de säng dags!! ABSOLUT för Albin, och för min del så skulle det inte skada med lite sömn.. ;)

Godnatt Folk!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards