Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Moa Enberg - 13 augusti 2009 22:02

Nu har det blivit kväll.. detta var sista dagen på min lilla "mini semester" imorn blir det en mjuk start men sedan 13 timmars passen 7-20 både lördag och söndag.. det känns sådär, men men vad ska man göra, bara att bita ihop..

Albin somnade idag i soffan så han sitter uppe än glad som bara den över att få sitta uppe och mysa.. ;) Han fick precis sin napp för första gången idag.. ( vi försöker minska, att han bara ska ha på kvällen när han ska sova)  Han blev så glad nu.. det såg så fruktansvärt gott ut.. han njuter verkligen nu.. :P

våran stor kille han gör såna stora "framsteg" (om man kan kalla det så) Han  har blivit i stort sett blöjfri nu.. enormt skönt att fått det gjort nu innan nästa kommer..  och speciellt nu under sommaren då det bara är att slita av byxorna när man är ute, och inte en overoll och hela köret.. :P

Så mamma och pappa är SÅ stolta.. och att han klarar av att vara utan napp hela dagarna utan en massa skrik och gnäll efter den.. :) Uscha vad stolt man kan vara! hehe! ;) man måste få skryta lite om sitt barn här på bloggen..


Nu ikväll har vi grillat lite majskolvar, vi blev enormt sugen på det så då köpte vi det..

Sen har jag tänt en massa ljus nu här i vardagsrummet.. så enormt mysigt blev det.. Speciellt i öppenspisen det lyser upp så fint! (nästan som en brasa.. :P) Blev lite roligt också med en massa olika färger istl för att ha alla vita eller svarta!


Fan jag måste köpa en ny kamera..har inte så mycket nya bilder att lägga upp.. vi har ingen som funkar nu.. kanske ska kolla på nätet efter det nu.. sen är det läggdags vare sig Albin vill eller inte..

får se om jag orkar blogga nått i helgen då jag ska jobba.. det brukar mest bli jobb sen när man kommer hem somnar man nästan på engång så..

Därför skrev jag två inlägg idag.. ;) hehe

(med en massa strunt prat!)

Av Moa Enberg - 13 augusti 2009 14:55

idag vaknade jag med huvudvärk.. inte så kul men ganska pigg är jag ändå..

Jag och Albin pallrade oss ner på stan där vi fyndade lite.. ;) eller fick en massa av Elisabeth och Pappa! Tackar! :) sen ringde jobbet och frågade om jag kunde gå ut och jobba men sen blev det tillslut att jag inte behövde... ganska skönt ändå.. eftersom jag har hela helgen så de var väl sådär..

Nu ska Nova och Madde komma förbi.. roligt roligt! Dom två leker som bara den. det är riktgt kul! Lite små kära tror vi att dom är också! ;)

Näe ska försöka hinna diska innan dom kommer...

Heyy dåe

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards