Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Moa Enberg - 24 augusti 2009 22:38

Nu har denna vecka börjat den som man har gruvat sig för i flera veckor.. hmm känns inge kul men ska verkligen plåga mig igenom den.. jag ska fan inte ta bort någon dag!! nu är de Mån, tis ledig onsdag och torsdag sen jobba fre,lör,söndag!! Så ja det är bara att kämpa på.. jag får mycket konstiga saker gjort nu ialf.. sånt som blir slarv gjort annars. så nu har jag skrivit nytt schema till dagis för september månad! Har gjort det så noga och fint skrev jag.. ;)

Ikväll när mina prinsar körde mig till jobbet så skulle dom åka och handla lite.. Albin var inge glad över att jag skulle jobba.. det är sååå jobbigt det där, när han verkligen säger till en att han inte vill att mamma ska jobba! Då svider det ordentligt i hjärtat! uscha höll på att börja grina när jag klev ur bilen av gav dom en varsin puss! Imorn ska jag sova sen ska jag hämta min lill prins direkt på dagis så ska han och jag göra nått roligt innan jag ska gå till jobbet igen på kvällen.. men sen ska han få vara ledig torsdag!! Och då tror jag Dalmir också är ledig om de inte blir några ändringar! :/ då kanske man kan åka och göra nått liten familje tripp kanske till övik och bada, hmm måste prata med dalmir om det.. ;)

Nu ska jag göra min natt sysslor, ska också sno en pizza av Johanna som ligger i frysen.. ;) (jag har faktiskt frågat ;p )

Sovgott ni som har de bra!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards