Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Moa Enberg - 25 augusti 2009 22:05

idag när jag slutade gick jag hem, skjutsade Albin på dagis och Dalmir på jobbet. sen efter en timme ringer dom från dagis och säger att Albin mår inte bra, han säger att han har ont i magen och ryggen och han vill gå och lägga sig nu! Och det är juh inte likt Albin!! Uscha blev utryckning direkt hatar när min prins mår dåligt och om han klagar över smärta och vill lägga sig då är det illa!!

Tänkte tanken om de va blindtarmen för han klagade över höger sida så vi åkte direkt till akuten, där de visar säg att han är förstoppad! han får lavemang där och det var det värsta jag har varit med om.. vilken smärta han hade.. han bara skrek när han fick det, och sen när det började värka!! :( han grinade och skrek, jag bet mig i läppen för att inte börja grina så att han skulle bli mer orolig och rädd! men att se sitt barn ha sådär ont är så fruktansvärt och då var det ändå "bara" förstoppning. Sen åkte vi hem han var helt slut efter några timmar på akuten, vi sov tillsammans i nästan 2 tim sen vaknade han och grät..

Antingen är de en ordentlig förkylning på gång också så han har feber plus detta magont.. så idag har han haft magknip med jämna mellan rum sen pigg en liten stund sen tar febern över och han somnar, så har vi haft det hela dagen så jag har typ inte sovit ett skit efter mitt natt pass. och vart sitter jag nu Jo på jobbet och ska ha nästa natt pass.. vet i fan hur detta kommer gå kommer va helt slut imorn och då åker dalmir på jobbet och jag ska vara hemma med albin, men förhoppningsvis så sover han mycket imorn också, bara han slipper ha ont! Var fruktansvärt att lämna han nu ikväll.. men Dalmir är juh hemma men han vart så ledsen och då vart jag ledsen.. Kom på jobbet och bölade, som tur var det johanna som jobbade juh!

men men..

Näe nu måste jag börja städa här..Fan!

Hey då! 

Krya på dig min älskade prins! och dröm sött! 

Av Moa Enberg - 25 augusti 2009 04:50

jaha då är det ungefär bara fyra timmar kvar tills man slutar, är helt jävla död! har dock varit en lugn natt, men seg!! nu är frukost bordet dukat tvätten är vikt nu är det bara att vänta på att alla ska vakna eller att klockan ska bli någorlunda mycket så man kan väcka dem..

Uscha en natt till sen.. : /

Jag vill hem!! 


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards