Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

nästan 1 veckan sen

Av Moa Enberg - 13 september 2010 20:39

oj oj nu var det längesedan man skrev!

men har inte orkat eller haft någon lust!

men så blir det juh ibland! det blir små uppehåll!!

allt är som vanligt här hemma allt rullar på!

idag öppnade öppna förskolan igen! :D skit kul! nu trivs alicia också där som fisken i vattnet, det var väldigt mycket smått där nu också så hon kröp runt och pillade och lekte Albin hade sin käre vän super Mario där så han var det full fart på hela tiden! jätte kul verkligen så nu har man nått att göra med barnen de dagar som Albin är ledig från dagis!


Albins mage har blivit dålig igen, var ganska bra ett tag och han kunde göra ifrån sig utan något hjälp medel men nu är det dåligt igen och vi får ge detta klyx igen! känns skit jobbigt känns som man är på ruta ett igen!! trodde det hade släppt nu när det blev bra ett tag men ack så fel vi hade!


Imorn är det dagis och jag och Alicia ska bege oss ut på ett spring varv eller till gymmet det beror på väder och vind!!

Vi var på BVC idag Alica fick TBC vaccin och vi vögde då på samma gång och hon hade gått upp super bra.. 6910g typ 250g på två veckor så 7 kilo here we come.. ;P hihi.. kanon!!

nu ska jag ge Alicia välling så hon somnar så jag kan röja undan lite hemma!


soo long!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards