Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Söndag!

Av Moa Enberg - 26 september 2010 21:12

Hallå där!

Idag har Albin och Dalmir varit på bion det var kanon! båda var så nöjda!

själv medans dom var på bio så var jag och Alicia med Johanna och Liv!

Sen har jag tvättat hela dagen!!

men så skönt för nu har vi rena kläder igen! ;) inte för att vi inte hade några rena kläder men det började tunna ut för Albin ialf med byxor! men nu så! sen har han juh vissa favorit byxor också som han alltid vill ha!


Sen på eftermiddagen så åt vi tillsammans med Anna och Alisher! Albin och Love lekte på som bara den, vi åt och mådde gott! Dalmir lagade mat och vi andra tittade på! härligt! Nu ska jag och min älskling lägga oss och kika på en film! vet inte vad det blir för någon film, han åkte och hyrde en så vi får se vad han kommer hem med!!


Alicia har inte somnat än hon bökar på förfullt i sin säng hon somnade idag på eftermiddagen och sov bara en kort stund men det är tillräckligt för att hon ska hålla på och tjoa och tjima i sängen ett bra tag!

Albin sover dock som en utslagen hjälte!

Imorn är det öppna förskolan som gäller sen ska man väl betala dessa förbannade räkningar! typiskt!

Tänk om man bara kunde slippa dom en månad vad skönt det skulle vara!!


Nu ska jag lägga ner Alicia ännu en gång hon bara ställer sig upp hela tiden.. :P



Kan ni inte bara ge upp!!

Peace out my friend.. :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards