Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Moa Enberg - 2 februari 2009 11:06

Efter att ha jobbat i helgen tänker jag ha en lugn dag idag, riktigt skönt! ligger i soffan med datorn i knäet! Mår inte riktigt bra men jag överlever är nått skumt med min kropp! men jag hoppas det går över! Imorse när Albin väckte mig frågade han snällt om vi kunde kliva upp och kollade på bolibompa! Såklart jag sa Ja! vi klev upp och möttes av kylan! Snor kallt hemma = Riktigt jävla kallt ute!!!! - 21 var det, gick ner och höjde värmen så nu är de varmt och skönt hemma! Vi ska snart åka ner på stan och ta och käka lite lunch jag måste bara piffa upp mig lite! Ser ut som jag vet inte vad! Sen ska jag fixa lite andra saker idag! En lugn fixar dag! det blir bra de! Nu ska jag börja med att diska, sen ringa några viktiga samtal! Vi hörs senare! / Moaa

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards