Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Moa Enberg - 8 februari 2009 18:32

Godafton! En ny dag, har jobbat idag och imorn ska jag jobba 11-20 så ännu en dag utan min lill prins, är drygt när man är borta hela dagen. När man kommer hem är det dags för han att sova så nu ikväll har vi myst på. Just nu sitter han och kolla på Bolibompa och då passar jag på att skriva lite här. Snart är de dags för han att duscha också! Imorn är de dagis med kompisarna! Han trivs otroligt bra där, riktigt skönt är det att lämna han då. Man vet att han har det bra!

Ikväll har vi pratat med Farmor över msn så vi fick se varandra lite.. :D Albin satt och sjöng och pratade pappegoja prat! och då förstår man inte så mycket.. Funderar på att göra en fruktsallad nu ikväll efter han har duschat! det skulle vara gott! Får se på vilket humör Albin är på efteråt så han kan hjälpa till! Han är så nöjd och stolt om han får hjälpa till. Albin kan mamma, Albin duktig! säger han då. ;) Nä om man ska ta och göra det man ska då istl för att sitta här, då blir juh inget gjort!

Och jag mår bättre i förkylningen också inte alls som jag mådde igår kväll för då var jag helt död men idag är det hopp om livet..;) bara lite små täppt, och lite konstig i halsen men inte feber eller nått sånt..

Vi hörs nått imorn eller så! Nu ska Albin bli en nakenfis och hoppa in i duschen!  

Peace out!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards