Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Moa Enberg - 7 februari 2009 20:08

Då var det dags igen har jobbat idag. Ute och gick i kylan, var ute 1 ½tim om inte mer, så nu känner jag hur jag börjar bli sjuk igen. Har lekt med Albin nu ikväll.. vi har lekt tagen och kurragömma som bara den sen satt jag mig ner i soffan och kände mig riktigt kass! så nu har jag ont i halsen, huvudet och näsan är täppt IGEN! Fan va jobbigt, jag pallar inte bli sjuk igen har juh precis blivit pigg igen. Men det är juh bara att bita ihop och se glad ut, har inte tid att bli sjuk nu! Det hade jag inte sist heller så de är därför de kommer tillbaka. Kroppen kanske behöver vila ibland! Drygt! Jag tycker det är så tråkigt att ligga i soffan hela dagarna det känns som man inte gör ett skit, jag blir bara stressad. För man borde juh rensa kylen, städa skafferiet och kanske baka nått gott bröd och allt sånt och leka tagen med Albin, annars känner jag mig som världens tråkigaste lataste mamma som bara ligger! Så då gör jag juh de istället för att lyssna på kroppen som bara skriker att jag ska vila! Men på Tisdag är jag ledig tror jag, så då kanske jag ska vila och ta det lugnt. Man får väl se på tisdag vad kroppen säger då nu är de 2 dagars jobb som gäller först och främst, vem vet jag kanske känner mig bättre på tisdag! ;) Nu ska jag och Albin kolla på en film och mysa lite! Vi har laddat upp med popcorn och festis!

Cao.....


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards