Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Moa Enberg - 4 februari 2009 21:10

Godafton!

Kvällen blev bra, dom kom på middag vi åt och mådde gott! Sen åkte jag och Elisabeth och solade! Enormt skönt, var de.. Men Elisabeth solade inte där hon skulle sola funkade det inte och det var upptaget på alla andra.. opps! Sorry! ;) Och nu sitter jag och äter en skål med glass, men bara lite jag tog inte ett sånt stort lass som jag brukar.. :P för nu är de nya tider så är de bara! Nu är jag allvarlig, faktiskt! Ni ska få se!

Majsbrödet var godkänt också faktiskt, alla åt det faktiskt men nästa gång ska jag pula i lite mer grejer.. Men en kort avslutning på dagen men jag tänkte att ni skulle få höra att jag fick en bra kväll ialf.. :P

Nu är det dags att förbereda inför morgondagen!

Dags för en snus efter glassen! So loong  // Moaaa

Av Moa Enberg - 4 februari 2009 14:07

Snacka om att ibland har man bra och dåliga dagar! Idag har det hittils varit en riktigt dålig dag såg en liten glimt av lycka men den sprack! Blev riktigt less men så är de ibland! Kände mig bara förolämpad på något sätt men men vad ska man göra, förstår absolut men blev så idiotförklarad kändes det som. jag ville lösa det på ett bra sätt så båda blir nöjda men det fanns inte! Blev riktigt ledsen! Så just nu är jag hemma och försöker få en bra dag! Så nu håller jag på att baka bröd Majsbröd blir det, ingen aning hur det kommer bli men det ser ganska gott ut!?! Ni får väl höra resultatet sen! Sen ikväll kommer Pappa och Elisabeth förbi och ska käka middag med oss! För snart åker dom till Indien, ska bli kul för dom. Och syster yster åker till Vietnamn idag! Alla bara åker ifrån kylan men jag stannar hemma och myser med familj istl. det blir jag varm av! ;) Snart kommer familjen Blazevic hit också ska blir riktigt roligt! Nu har brödet snart jäst klart så dags att veva upp ärmarna och knåda! hoppas det blir gott! Har aldrig ätit majsbröd, inte vad jag kommer ihåg ialf.. :P Nu ska jag bli glad! Cao

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards