Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Moa Enberg - 17 februari 2009 12:09

Goddag!

Min natt har varit riktigt konstig har sovit som en stock men ändå inte, haft massa konstiga drömmar, har trott att telefonen har ringt flera gånger men det har den inte. Kollade t.om imorse om jag hade pratat i telefonen något i natt men nej! Skum natt! Så idag är jag riktigt trött men men så kan det vara ibland.. Ska bli skönt att vara ledig några dagar nu koppla av lite, imorgon har jag lite och fixa bara nere på staden men sen så hoppas jag på fint väder och att man kan vara ute och leka lite med Albin. Kanske ta en promenad och mysa i solen!! Om det inte blir svinkallt som det säkert kommer bli.. är less nu på denna vinter, men snart blir det väl vår eller är vi på väg mot nästa istiden?!! ;) Denna sommar tror jag att det kommer bli översvämmning i älven, eftersom det är så mycket snö.. för det var juh faktiskt ett tag sen det var sånhär vinter.. jag får väl se om jag har rätt!!

Nu ska jag ringa några samtal sen ska jag fixa lite på jobbet! 

See you!  

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards