Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Moa Enberg - 13 februari 2009 23:00

Godafton!

Denna dag har varit ganska hektisk, vaknade och åkte ner på Elisabeth´s presentbutik en snabb sväng och hjälpte dom med lite saker, sen iväg till jobbet. Jobbade till kl 20 ikväll. När jag kom hem satt jag och Albin och tittade på Lotta på bråkmakargatan, en helt underbar film! Sen sa vi godnatt och Albin somnde på 4 sidor i Bamse tidningen, så han var nog ganska trött! Blev en ganska sen kväll för han!

Imorgon är det Alla hjärtans dag, mysigt värre! ;P

Det blir nog bra!

Hände en sak idag eller en upptäckt eller vad man ska kalla det, jag blev så irriterad, arg och ledsen.. Vad ska man säga... Det känns ialf konstigt men ja, jag vet inte!

Nu är jag ledig i helgen det ska bli riktigt skönt! bara ta det lugnt sen är det en ny vecka framför mig.. Börjar med två långa jobb dagar, men det ska nog bli kul..Så nu ska jag mysa hela helgen och bara vara, försöka koppla bort en massa om det nu går!!! Nu ska jag nog ta och släcka alla lampor och mysa ner i sängen..

Annars känns livet bra.. hehe! Lät så dystert kändes det som..

Lev ditt liv i nuet, oroa dig inte för vad som kommer.

Allt blir bra bara man följer sitt hjärta, annars gör man bara illa sig själv!

Godnatt, släcknings dags!  

Av Moa Enberg - 13 februari 2009 10:00

Idag har dagen börjat bra, vaknar av att Albin ligger och pillar på mig oh börjar slicka mig på näsan! Och säger MUUU! Han lekte kossa med mig, han hade sett en kossa nere i ladugården med mormor som slickade på en annan kossa. Så nu gjorde han samma sak med mig, hehe! Idag ska jag jobba till kl 20.00 ikväll! Iorgon är de alla hjärtans dag, Då ska vi ute till Holm till mamma och äta en härlig middag sen vet jag inte vad som händer!!??

Blir nog inget speciellt känns det som..

Dessa tre dagar har min kropp ändrats enormt, inte rent fysiskt utan psykiskt.. har varit med om underliga ting när jag har jobbat och även imorse.. det är lite läskigt men en härlig känsla! Nu låter jag som ett flum men om ni skulle ha varit med om samma sak som jag så skulle ni nog känna samma sak!

Har haft en bra vecka med mycket jobb men det har kännts bra!

Igår fick jag ett sms av min käre far och Elisabeth, dom låg på stranden och hade det bra, men de var lite trötta efter den långa resan.. Hmmm!

Nä nu måste jag ta och göra mig klar för en dag på jobbet!

Fånga Dagen allesammans!

/// Moaa

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards