Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Moa Enberg - 6 februari 2009 22:08

Godafton!

Jag har funderat väldigt mycket om vad man ska skriva här på bloggen, jag skulle vilja kunna skriva mycket mer... Men det är svårt att välja vad man ska skriva här vissa saker är bara för privata... Vill mer men aman kan inte... om ni förstår!

Så jag tar och skriver det gammla vanliga!! ;) Min dag! Idag har jag bakat Bullar och Syltkakor, mums Albin har ätit alldeles för mycket! Men nu är de helg så då får han! Sen har jag och Albin myst på ikväll vi har lekt en massa och myst och lekt mer! Och han har gett mig många långa pussar, han har varit på topp humör. Sen har han ringt till Morbror Henrik, och sen till Jessica (henrik´s flickvän) Albin är så förtjust i henne. Så fort dom kommer och hälsar på blir han lite generad! Sen har vi läst lite böcker och kollat på Let´s dance sen la han sig ner i soffan och sa, -Mamma, Albin jätte trött. Så då gjorde vi iordning oss och han somnade på 2 min. Annars brukar han ligga och prata och prata! Så han var nog ganska trött!

Nu sitter jag här i soffan och glor på tv är sugen på nått gott men försöker stå emot, men när man vet att det finns massa kakor och bullar i frysen så är det svårt att stå emot! Imorgon ska jag jobba en stund, sen vet jag inte vad som händer men de lär väl bli samma som ikväll typ! Massa mys med min lill prins! Att man kan älska ett litet barn så mycket som man gör. Man kan inte förklara kärleken som man har till sitt eget barn, det är helt otroligt! Ibland stannar jag bara upp och tittar på han och ler inombords att den där lilla sötnosen är våran en del av mig och Dalmir. Det är helt otroligt. När han kommer ibland och pussar på mig och säger, Jag älskar dig Mamma! Då bara smälter man! Jag skulle kunna göra allt för den här lilla killen! Nu blev det mycket "mitt kära lilla barn" men fick ett sånt där tillfälle då jag stannade upp och bara tänkte på han! ;)

Nä nu måste jag se vem som åker ut på Let´s Dance!

Me And You!



Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards