Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Moa Enberg - 24 februari 2009 20:14

Goddag eller Godafton kanske..

NU sitter jag på jobbet har precis lagt alla så nu är det trist.. ska lägga mig i sängen och kolla på Tv! Skönt ändå men lite ensamt och tyst, imorn ska jag hämta Albin tidigt från dagis så jag får träffa han lite!! Saknar han! Men idag har jag och Dalmir haft en bra dag för oss själva, riktigt trevligt! Hittade på lite allt möjligt käkade lunch på stan och pratade, sen körde han mig på jobbet och nu sitter jag här...

Pratade precis med broder och sa Grattis han fyller juh år idag 27 år blir han, 3 år kvar till 30.. och det fick även mig att tänka till, hur gammal tyckte man inte en 30 åring var för några år sedan men nu umgås jag juh med dom i den åldern. Det borde juh vara ett litet tecken på att man själv börjar bli gammal.. eller jag har juh några år kvar tills dess men inte tusan tänker jag att min bror är 27 snarare 23.. och Dalmir blir 28 i sommar... Herregud vad tiden går.. Vi blev tillsammans för 4 år sedan, tiden går verkligen snabbt. Man borde njuta mer av tiden.. om man ändå hade obegränsat med pengar och bara kunde njuta utav livet fullt ut vad härligt det skulle vara bara jobba för nöjets skull, för att träffa arbetskamrater och sånt.. men att sitta en natt på ett kontor ensam är inte det roligaste men när man inte är miljonär så måste man kämpa lite för att kunna unna sig något nytt! Näe nu ska jag ta och kolla på tv göra nått är såååå sötsugen så jag blir galen nästa gång jag ska jobba natt ska jag ta med mig en godispåse så man har nått att snaska på..

Hoppas ni alla har haft en bra dag för det har jag faktiskt haft idag..

Godkväll!  

Av Moa Enberg - 24 februari 2009 11:00

Imorse vaknade jag och Albin vid halv åttta. Vi klev upp kollade lite på bompa sen var det dags för lilla vasaloppet på dagis! Sen åkte jag hem stack ut och sprang en liten sväng... Riktigt härligt, sprang förbi hallstabacken och Konstaterade att jag bara måte ta och åka lite någon dag det var juh ungefär 4-5 år sedan sist så det skulle vara kul att testa på det.. igen.. :)

Sen har jag nu suttit vid datorn en sväng hittade några gamla bilder från när Malin var och hälsade på i Motala! Hehe, det var roligt! lite stygga bilder men det kan man bjuda på.. :) Idag ska jag jobba börjar kl 16.. har natten, det känns sådär men hoppas på att det blir en lugn och bra natt! Så just nu sitter jag fortfarande svettig och äcklig, funderar på att åka och sola.. tänkte bara kolla lite här först..

Skriver nog mer ikväll på jobbet!

Puss och Hej!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards