Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Moa Enberg - 5 februari 2009 20:41

Idag klev vi upp vid halv sju, en tidig morgon för att vara Albin. Han har haft en härlig period och kunnat sova till halv 9 på morgonen men nu har de ändrats!!! :/ känns sådär men man ska väl vara glad så länge de varade! Sen åkte vi på dagis vid nio tiden sen har jag jobbar med en prisundersökning idag, riktigt slappt och avkopplande jobb! Sitta i bilen mellan ställena och fundera på livet! Fick till en massa annat bra idag också så nu börjar saker och ting lösa sig för mig! Skönt, men är lite nervös hur de ska gå!

Sen kom Mamma hit idag och bjöd på middag, riktigt skönt sen åt vi semlor till efterrätt! Det är ingen höjdare med semlor men det slinker ner ändå konstigt nog så.. Idag satt jag och mamma och kollade på gammla BB kort på Albin, så jäkla mysigt! Sötnosen våran! Den där bebis lukten, den är helt underbar! Nä nu ska man väl ta och plocka undan lite efter dagen och hänga lite tvätt sen ska jag nog gå och sova är riktigt trött!! Imorn ska jag baka bullar.. ;) Mums! Man kan synda på helger!

Idag känns allt bra! Det fixar sig alltid bara man vågar fixa det!

Fånga Dagen!

(lite gammla bilder, så de inte ska se så tråkigt ut. )

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards