Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Tråkigt!

Av Moa Enberg - 24 februari 2009 20:14

Goddag eller Godafton kanske..

NU sitter jag på jobbet har precis lagt alla så nu är det trist.. ska lägga mig i sängen och kolla på Tv! Skönt ändå men lite ensamt och tyst, imorn ska jag hämta Albin tidigt från dagis så jag får träffa han lite!! Saknar han! Men idag har jag och Dalmir haft en bra dag för oss själva, riktigt trevligt! Hittade på lite allt möjligt käkade lunch på stan och pratade, sen körde han mig på jobbet och nu sitter jag här...

Pratade precis med broder och sa Grattis han fyller juh år idag 27 år blir han, 3 år kvar till 30.. och det fick även mig att tänka till, hur gammal tyckte man inte en 30 åring var för några år sedan men nu umgås jag juh med dom i den åldern. Det borde juh vara ett litet tecken på att man själv börjar bli gammal.. eller jag har juh några år kvar tills dess men inte tusan tänker jag att min bror är 27 snarare 23.. och Dalmir blir 28 i sommar... Herregud vad tiden går.. Vi blev tillsammans för 4 år sedan, tiden går verkligen snabbt. Man borde njuta mer av tiden.. om man ändå hade obegränsat med pengar och bara kunde njuta utav livet fullt ut vad härligt det skulle vara bara jobba för nöjets skull, för att träffa arbetskamrater och sånt.. men att sitta en natt på ett kontor ensam är inte det roligaste men när man inte är miljonär så måste man kämpa lite för att kunna unna sig något nytt! Näe nu ska jag ta och kolla på tv göra nått är såååå sötsugen så jag blir galen nästa gång jag ska jobba natt ska jag ta med mig en godispåse så man har nått att snaska på..

Hoppas ni alla har haft en bra dag för det har jag faktiskt haft idag..

Godkväll!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards