Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg under augusti 2009

Av Moa Enberg - 5 augusti 2009 09:41

Jaha då sitter man ännu en dag på jobbet.. men nu är jag snart ledig i en hel vecka.. kommer bli jätte skönt.. så nu ska vi ta och åka till motala så fort jag slutat.. och sen packa sen är det bara att sätta sig i bilen och sitta där i några timmar.. :P Jag hoppas bara att det kommer gå bra för Albin bil resan.. ska försöka hålla han vaken så länge det någonsin går sen får han sova och förhoppningsvis sover han då också, hela vägen vi får väl se! det är ändå att sitta i ca 7 tim.. det tycker man juh själv är jobbigt.. hur drygt är det inte då för en 3 åring..

ska bli riktigt kul att träffa alla! :D längtar efter alla där nere..

vi ska försöka passa på att träffa Fredrik och Sofia också.. kul att se maja och den nya lilla bebisen! ska bli riktigt kul!

Uscha vad man längtar.. ska bli skönt att bara komma ifrån också såhär när man blir ledig i en hel vecka!

annars blir man inte riktigt ledig! Nu måste jag fixa till lite på jobbet också.. kan inte sitta här.. dags att skala potatis!

Bye bye 

Av Moa Enberg - 2 augusti 2009 17:59

Ja då har denna långa dag snart tagit slut sitter nu inne på kontoret och tar det lite lugnt ett tag.. jag och Johanna har varit på topp humör idag.. nästan! hehe har klagat på allt! men nu är det juh bara 2 timmar kvar ska bli såå skönt att komma hem.. ska lägga mig i ett bad och tända lite ljus och slappna av! Imorn tror jag att albin ska vara ledig.. så ska han och jag hitta på något kanske! det skulle vara roligt att göra nått nytt med han.. inte samma sak varje dag.. tråkigt att de är dåligt väder annars skulle man kunna vara på risön och leka lite men inte nu! så vi får se vad vi ska hitta på..

vi ska ialf tvätta.. ;) det är hans favorit syssla.. att vara i tvättstuger.. kan bero på att han har fått följa med dit varje gång sen han var någon vecka bara! han har suttit i tvättkorgar och sett nöjd ut! :)

Och idag fyller lilla Gabriel 1 år! (albins lill kusin!) Grattis till lilla prinsen hoppas du har haft och får en underbar dag!! Vi ses snart!


Nu måste jag sluta sitta här.. och komma iväg till det sista rycket!

sen gör vi kväll!!

Heyy dåe 

Av Moa Enberg - 1 augusti 2009 11:11

Herregud! Vad tiden går snabbt.. nu har vi gått in i Augusti. Tiden går snabbt!

Man hinner bara blinka så har sommaren gått..

Och om precis 1 månad fyller lill sötisen 3 år.. han blir en stor pojke.. helt otroligt! då blir det kalas.. Idag är jag ledig men imorn är det jobb som gäller har tagit på mig extra.. då det fattades folk. Det är lugnt jobbar med johanna! så det ska bli kul! då går dagarna lite snabbare.. speciellt dessa lång dagar!

7-20 det är inte de lättaste passen...

Åh idag vet jag inte riktigt hur jag mår, glömde ta min medicin igår kväll och det får jag sota för idag då.. typiskt.. men hoppas att det ska vända nu snart!! Näe nu ska jag snart börja med någon lunch!

Sen ska vi väl gå förbi dalmir på jobbet!

Cao, bye, Hej då!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards