Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Moa Enberg - 2 mars 2010 13:05

Ja ni fan va man är mesig, snacka att man pratar gulligull språk med bebisar.. jag själv kan tänka men ge er prata normalt! Men idag kom jag på mig själv hur jag pratade med Alicia efter hon ätit.. man är som man är med barnen sina.. :P

Alicia har nu slocknat i sitt babygym, hon har verkligen blivit världens snällaste tös.. Minifom "mirakel dropparna" dom gör susen!! nu börjar flaskan ta slut, ska man våga sluta eller ska man köra på med en ny flaska och sen kasnke sluta efter den.. tror inte jag vågar riskera vaggandes nätter, vi har inte så stor lägenhet heller så man blir less på att gå mellan kök och vardagsrummet.. :P

Nu ska jag springa till tvättstugan igen och snart ska Albin hämtas från dagis! Han blev såå glad att få åka till dagis imorse efter att han varit borta från dagis en längre tid eftersom han var sjuk! jaja!

hoppas ni alla har en bra dag!

För de har jag.. :)



Av Moa Enberg - 2 mars 2010 10:58

Hallå där!

Känner mig lite mör i kroppen idag efter mitt gym besök igår!

Alicia är lite små snorig men sover som en stock ändå och har inga problem med matningen heller så det värkar inte vara så farligt!!

Så vi har sovit bra i natt ändå! Hon sover faktiskt väldigt bra på nätterna man ska väl inte klaga precis.. :P Sen klev vi upp strax efter åtta gjorde Albin klar för dagis och sen tog jag och Alicia en promenad med vagnen ner till stan och var på apoteket åt Dalmir sen var man juh tvungen att gå in på Lindex och kika lite på barnkläder.. hur kul är det inte att handla till barnen!! Man vill bara handla och handla men man måste juh hejda sig lite..

Det finns så mycke gulligt!! ;) Och nu har juh så många fått barn också så de måste juh handlas presenter till dem också så..

Men igår handlade jag en söt liten klänning till Alicia och lite strumpbyxor idag blev det ett till par strumpbyxor, hon sparka juh av sig sina strumpor hela tiden så de är perfekt för henne!!!

den 16/3 är det återträff med föräldra gruppen, hade tänkt mig försöka komma dit ialf jag Dalmir får väl vara hemma med Albin.. Man vill juh se alla bebisar!!! ;) hoppas att många tänker gå dit..

JAja nu har jag inte tid med detta nu vaknar Alicia och är vrålhungrig!!


 här är ialf klänningen, söt va?

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards