Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Moa Enberg - 7 mars 2010 22:01

Haft en trevlig eftermiddag kväll ute i skogen hos Cissi och Tony, blev mat och hela köret där.. Albin och Elina tog och badade tillsammans i deras bubbelbad men Albin ville inte ha nå bubblor.. Tok unge, hade själv velat legat där och känt Bubbel strålarna dallra på fläsket.. :P kan bara tänka mig hur de skulle kännas.. hehe!

Sen när vi åkte hemåt så somnade båda barnen i bilen, visst Alicia gör inget men när jag bar in Albin blev det krig, han skulle bara inte gå till sängen han ska ha fika, helt hysterisk! Jaha tänker jag han kanske är hungrig, kan juh inte gå och lägga mitt basrn alldeles vrål hungrig så hemsk kan jag väl inte vara, så han får väl komma upp å och ta lite kvällsfika.... jag kan säga er att mackan, mjölken och yoghurten är orörd så jäkla hungrig är han inte han vill bara sitta uppe.. den här pojken är en natt uggla.. han skulle vilja vara vaken 24 tim dygnet runt året runt.. han ska inte missa nått...

Men nu är klockan tok för mycket för en 3 åring så nu blir det krig vare sig han vill eller inte är det sängen som gäller nu!!!!

Ge mig styrka.. :S


Godnatt för min del med sen, blev en tidig morgon.. Dalmir lär vill tycka man är tråkig men så blir det när jag ska kliva upp dessa tider med barnen..


BYe Bye

Av Moa Enberg - 7 mars 2010 16:57

nu har vi hamna ute hos cissi och tony.. cissi är aktiv och plockar ur diskmaskinen,, duktig hemmafru.. Andreea är också här, hon går runt och åhhar sig, less på magen.. ;P tänk för två månader sen var man i den sitsen själv eller just precis nu för två månader sen hade man precis fått ut sin lilla tjej..

idag blev hon exakt två månader.. tiden går fort ändå.. men samtidigt känns det som hon funnits i all evighet..


nu ska jag göra damerna lite sällskap nu sover alicia så gott..

bye bye

Av Moa Enberg - 7 mars 2010 08:10

Tänkte bara lägga ut lite bilder från helgens gång..

Idag är de mulet väder men bra temp... blir nog en promenad idag.. eller kanske ett gym besök idag också..


Ska inte skriva nå mera nu.. är trött som tusan.. Alicia vaknade vid kvart över 6 imorse med världens host attack stackars lill tjej, men sen var hon nöjd och bara låg och surrade i sängen men vid kvart i sju var de bara att kliva upp.. lämna den sköna varma sängen..



Alicia fick följa med sin första tur ner till ladugården, med en stoly och ivrig storebror.. :P


   

 Bygge av snö koja.. ;)


Lite hopp med morbror..;)

 

Byggde en toalett i snön..:P


     Sol sol underbara sol.. det behövs på det bleka facet.. :P


 

Massa bus och lek i snön...


Underbart väder, våren börjar komma!! 



   

 Världens bästa kille!


 

 Morbror och Albin bygger!!  



Allt från mig just nu.. dags för lite mys med Albin i soffan....

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards