Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Moa Enberg - 22 mars 2010 22:27

Idag började vi dagen med att gå till Öppna förskolan, super bra som vanligt! Albin är verkligen hel nöjd där..

Efter det så gick vi hem och gjorde lite lunch, Albin åt som en häst.. det var kul att se för det är inte ofta det händer.. han går väl i sin mors fotspår och bantar.. :P eller bantar gör väl inte jag heller, men tänker på vad jag stoppar i mig ialf.. åtminstonde försöker.. :P

efter det var vi och skrev på papperna på kommunen om att Dalmir är pappa till Alicia och delad vårdnad och allt det där.. Så nu är det äntligen gjort.. vi fick juh t.o.m en påminellse om det hem att vi måte boka en tid eftersom vi fick barn för ett tag sen.. Opppss!! men nu är det gjort!


Efter det drog vi vidare till Sjukhuset där Albin skulle lämna urinprov för att se att urinvägsinfektionen gått över och det hade den,, embn han ska fortsätta med pencellinet i några dagar till! skönt att höra att allt var bra, fast det förstod vi väl också eftersom han är såå pigg men ändå man vill juh ändå höra det från en läkare också..


Efter det var vi bjudna på middag hos Andreea, gott gott och skönt att slippa laga mat.. Sen har man hållt på och fixat nere i källaren lite och sen nu har jag rensat lite från Alicia garderob, sen fick vi massa nya kläder så då har jag vikt in det! Så nu har Alicia fått påfyllning.. Albin måste också få det nu i dagarna, nya byxor.. dom slits ut så snabbt på knäna eftersom han kryper och leker ko väääldigt mycket! Så det är något som måste inhandlas..


Idag köpte vi en ny matta hem också en ny ryamatta blev less på den röda vi ahr haft nu.. nästa inköp är en soffa och soffbord, men de tar vi när jag vunnti på en triss lott.. när det nu händer... :P Moa får vara nöjd med en matta nu!!


Tack för idag slut för idag, imorn blir det fika på westerlunds..


Peace out!! ;) (va cool man är)


  

Mammas lill tös!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards