Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Moa Enberg - 6 mars 2010 18:21

nu har man rört på fläsket, riktigt skönt..

Alicia va snäll denna gång också.. som svar på nettans fråga så passar jag på att träna då Alicia är ny äten och på vägen ner somnar hon i bilen och sen sover hon gott, ibland vaknar hon och då får man vips avbryta träningen men oftast är de mycket intressanta ljud så om hon vakna ligger hon bara och tittar en stund och då får man börja runda av för sen blir hon less och då kommer vrålet.. ;)

Men ca 1 timmes träning brukar vara lagom för oss båda..


idag var de typ tomt på gymmet också så då kunde jag köra hårt utan att någon såg mig flåsa.. :P och man våga prova på alla olika maskiner..


Nu ska vi snart åka ner på Time och lämna bilen jag ska ta med mig vagnen så jag kan gå hem med Alicia hon är juh lite små gnällig nu på kvällen så då kan hon sova en liten längre stund.. för annars kör hon 15 min intervaller.. och är inte riktigt nöjd...

Albin ska få åka bil med pappa Dalmir, så kan de ta ett raggar varv utan tjejerna.. :P

jaja nu ska jag göra min barn nöjda.. ;)¨


bye bye

Av Moa Enberg - 6 mars 2010 14:13

underbart verkligen.. Albin slocknade i soffan precis och de kan han få göra en liten stund han vaknade vid sju imorse och då vill han gärna sova en liten stund..

sen ska mormor komma förbi en stund och ta med sig Albin till gammelmorfar och jag och Alicia ska åka på gymmet röra på fläsket lite och rensa huvudet lite.. det finns inget bättre ställe för det.. hoppas på lite folk där.. idag ska de bli någorlunda hård träning..


har så mycke tankar vet svaren på många frågor i huvudet men vissa saker förstår jag mig inte på..


Bad day kan man lugnt säga att jag har men det ska man väl få ha ibland.. men man blir bra matt då....

hade ialf en underbar dag igår med barnen blev snökoja och promenad i det vackra vädret..


bye bye skriver mera senare..

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards