Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Moa Enberg - 8 mars 2010 08:28

Imorse blev den ännu en tidig morgon Alicia vaknade även idag vid sex tiden, men somnade om igen vi kvart i sju, hon låg bara i sängen och pratade på lite, blev lite små grin men med nappen somnade hon om. Men då passade Albin på att vakna vid kvart över sju, fick han dock att ligga kvar en stund i sängen till halv..

Igår kväll började vi se Bröloppsfotografen men som vanligt somnade jag..

man är juh tråkig men men vad ska man göra.. :P


Idag blir det Tandläkaren, suck! hatar att gå dit.. jag hoppas att jag inte har några hål bara.. Sen är det gym idag också..

får se hur allt kommer gå.. har juh tvätt tid idag också.. :S man är då aktiv.. :P


Har fan någonting varje dag denna vecka känns det som.. imorn är det BVC igen, och på Onsdag är det MVC sen på torsdag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske kan bli en lugn dag det.. vi får väl se, veckan har juh knappt börjat kan nog bli något inplanerat även den dagen.. :P

Nu ska jag göra mig iordning... medans Alicia fortfarande sover inne i sovrummet med sin pappa..

Albin äter sin frukost myycccket sakta som vanligt.. blir tokig på detta myr ätandet!!

Jaja Skriver mera senare..


Byeee

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards