Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Moa Enberg - 19 mars 2010 13:12

Idag blev det öppna förskolan Albin lekte på men han håller sig ett lagom avstånd till sin mamma.. ;) Linda och Milla var där också.. Jag och Linda hade väl super mycket att prata om men man måste juh ha koll på barnen också så.. :PVi svamlade på som bara den.. den ena tröttare än den andra! och jag är såå besviken att jag missade Lindas entré ;) hehe!

Men vi ska ta och träffas snart och jämföra våra bebisar lite.. :P hennes är juh lite större än min.. ;) Min är juh bara en lite larv! hehe!


Idah blir det en lugn dag för mig, ska fixa lite hemma, byta gardiner på Albins rum sen håller jag på och rensa lite hemma, vill få bort en massa plotter som man samlar på sig.. man vill juh ha och ha till slut ser det ju ut som en loppis här hemma massa små plotter överallt.. det blir juh lätt så också när Pappa och Elisabeth har den butiken dom har.. :P

Dalmir jobbar han idag till kl 18 sen kommer han väl få en chock när han ser vad jag plockat undan från  hyllor och fönster..

Vad tusan ska man göra med allt?!?!  Slutar väl med att man fyller på källaren med en till låda plotter..


Nu ska jag fortsätta kan inte tappa tempot genom att sitta här..

Ska försöka lägga in lite bilder sen idag också!!

Åh vad jag skulle vilja ha en ny kamera, vill ha en systemkamera.. blir sååå fina bilder med dem juh!!

Jaja Hej då!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards