Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Moa Enberg - 26 mars 2010 14:52

Ja ni nu är det lugna puckar hemma, Alicia sover och även Albin slocknade i soffan. Han borde väckas han har sovit allt för länge och han borde egentligen inte sova alls på dagen men igår kväll blev det en sen kväll och inte sover han ut längre då på morgonen han ska upp tidigt ialf..

men men ska nog ta och mysa mig ner brevid honom och väcka honom sakta och säkert..

Idag har vi varit på Öpnna förskolan, vi har verkligen börjat gått dit ofta nu.. men de är så kul för Albin så det känns som ett måste nästan.. Idag var det lagomt med folk också ibland blir det alldels för många där och man skulle vilja ha öron proppar.. :P


Sen efter öpnna så åkte vi upp på BB och tjuvkikade på Andreeas och Shindars lill tös.. 49 cm lång och 3080g så söt och liten.. Alicia var juh också så, fast 3040g men hon kändes stor nu.. hon som alltid brukar vara minst när man träffar på folk med sina små.. men  nu får Alicia vara stor.. :D

Träffade även på min Barnmorska som jag hade på förlossningen och pratade lite med henne, hon är för underbar.. jag sa det till hon nästa gång jag ska ha barn då är det hon som ska vara där annars vägrar jag!!! hon blev så glad när jag sa så.. :P men hon var såå underbar under förlossningen både jag och Dalmir kände oss så trygga med henne!! Världens bästa!!

Efter det åkte vi hem och Dalmir åkte till jobbet..

Nu ska jag mysa mig ner med min lill prins!!


   Man glömmer så fort hur små de var!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards