Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Moa Enberg - 17 mars 2010 08:15

Idag har vi persiennerna nera överallt förutom i köket dock så vi ska se ut nått ialf... Albin har blivit sjuk igen.. :( Jag fattar inte vad det är för skit som går...!? han har 40 graders feber och ont i magen!! Han har grinat som bara den i natt det är hemskt!! Hans ögon bara rinner och rinner (därför vi ahr nere persiennerna) känns som de blir skönare då för ögonen istl för massa sol på sig.. Så denna vecka blev det inte mycke dagis, 1 dag bara!! :( 

I natt vid tre tiden tog jag upp han och han fick dricka ett glas med saft.. det var väldigt skönt för efter det så somnade han bums igen..

Jag hoppas detta går över fort än fortast.. uscha min prins har ont.. :/ ska nog ringa rådgivningen idag om inte febern går ner.. för den går knappt ner nåt med panodil heller.. :(

Nu börjar Alicia göra sig hörd också sen ska jag föröska få i Albin nått ialf till frukost!!

Byeee

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards