Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Moa Enberg - 13 mars 2010 23:12

jo men visst de är jag.. :)

hjälpt Andreea nu ikväll att sätta ihop spjälsäng, skötbordet och satt fast ben på deras säng, cissi hjälpte till på slutet med de förbannade säng ben, annars agerade cissi och andreea barnvakter ocj jag va karl i huset.. :P


Innan idag var vi på stan vandrade på köpte gardiner till Albin, han skulle ha spindelmannen gardiner.. så de fick han... ska försöka sätta upp dom någon dag framöver.. de blev inte gjort idag ialf..


sen har vi införskaffat oss Wii.. :) Albin tyckte de va skit kul och vi med, fanns juh nått spel med en kossa så Albin va super nöjd verkligen..


Imorn blir det kanske Övik och knasiga kojan så ska vi leka lite.. :) kul kul..

nu ska jag försöka ta mig de där badet.. :P


jaja de va min da sådär lite kort.. puss å hej..

Av Moa Enberg - 13 mars 2010 08:39

man kan inte planera med  barn när ska man förstå det..

inte ens efter 2 barn förstår jag de..


mitt de där härliga badet blev juh inte av..

Alicia var så grinig igår hela dagen men sen på eftermiddagen blev det lite bättre men  då satt hon igång igår kväll efter sista kvällsmålet.. Helt hysterisk var hon men det gick över och då somnade vi båda pladask, då skippade jag de där badet.. för isfl skulle jag nog somnat medans jag fyllde på vatten.. var helt slut... Men idag fick man lite sovmorgon vid åtta klev vi upp.. skönnt idag blir det lugnt tänkte plocka undan lite och sen tänkte jag gå ner på stan en sväng med barnen.. beror väl på Alicias humör.. :P man måste väl anpassa sig lite..


Åhh nu kom Albin fram till mig och pussade mig och tittade verkligen djupt in i mina ögon och sa Jag älskar dig mamma!!! ÅHHHH jag smälter nu.. så nu måste jag pussas lite med min prins... :D


Peace out!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards