Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Moa Enberg - 9 mars 2010 23:33

Båda barnen sover som små stockar i sina sängar.. ALicia har blivit super snäll vid sista målet vid ca tio tiden går jag abra och lägger henne i hennes säng, hon jollrar på sen efter ett tag sover hon... Super duper snäll tjej.. :D

Åh Albin lika så han lyssnar på sina sagor på cd sen sover han gått han med!


Jag och Dalmir har bara legat och pratat nu i två timmar typ, bara pratat och pratat.. så mysigt, vi har pratat om allt och ingenting.. myst av varandras närvaro bara.. blir itne så mycket det där bara ligga och hålla om varandra i soffan när man har två barn.. men ikväll fick vi en sån stund och den var GULD värd!

Vi båda blev genast på bättre humör..


Nu ska man väl sjölv hoppa in i duschen och sen sängen, Dalmir funderar på en film men näeee jag tror jag ska skippa de!! 

Imorgon bitti är de MVC som gäller sista besiktningen för mig.. usch.. gillar inte detta men man måste väl helst gå på sånt där..

(eller hur Cissi.. :P )


Tack för idag alla ni som medverkat i den.. :D

Bye BYe

Av Moa Enberg - 9 mars 2010 14:41

nu är man hemma igen från dagens utflykter.. nu ska jag bara ta det lugnt, ska väl bara röja undan lite hemma sen så skulle jag bra gärna vilja sova men de går juh inte för sig när man har två knottar. Albin är det full fart på..


det var ialf super kul idag att träffa alla januari bebisar och mammor.. prata om alla förlossningar, sugklockor hit och dit och stygn i underliv... :P

riktigt kul.. Alicia var äldst men minst.. liten och näpen eller va man säger...

var ialf på bvc innan träffen och hon går upp bra, hon är ingen bebis med massa bebis hull kom vi överenns om hon går efter sin kurva..  4360 tror jag de va hon vägde.. och 57 cm lång.. såå lång och smal liten donna..

nu ska jag fixa lite fika till mr.Albin


just de hann träffa lilla Liv och johanna också.. söt liten plupp de va.. mini.. underbart söt, de lilla jag såg får väl se mer av hon snart.. :D såå kul..


Av Moa Enberg - 9 mars 2010 09:20

Jaha nu har dagen börjat, har precis lämnat på dagis.. ska snart väcka lilla Alicia för att ge henne lite mat, sen blir det BVC och därefter mamma träff på westerlunds.. ;) de är juh där man hänger som mamma med barnvagn.. ;) Ska bli super kul!


Skulle vilja skriva mera men de hinner jag inte nu om jag ska hinna med denna förmiddag...

Jaja vi hörs senare..

Kanon väder idag igen.. de gilla vi.. ;)


Byee

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards