Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Moa Enberg - 11 mars 2010 23:49

Nu känner jag mig bättre humöret har blivit bättre och jag känner mig lite gladare. ;)

Hehe! Ikväll har man fixat med Andrea i deras lägenhet.. Sen kom den berömda Smajo förbi.. Vad ska man säga.. :P 

Nu kan jag inte skriva emra för nu gnyr Alicia i sängen..


Tack älskling att du gjorde min dag bättre.. för den startade inte så bra...


Volim te..


Av Moa Enberg - 11 mars 2010 10:14

Idag har man en mindre bra dag, då tankar och minnen från det förflutna dyker upp och deppar ner en.. :/ man blir less på allt.. Allt känns som en lögn, vilken besvikelse!

Men de är tur att man har sina små så man kan aldrig deppa ner sig totalt.. man behöver bara titta på dem och se vad bra man har det, två underbara friska barn! Jag älskar dom över allt annat på denna jord.. trodde inte det men så är det! Det finns inge bättre.. Självklart finns Dalmir där med.. ;P


Nää om man ska ta och göra någon nytta snart.. måste ner på stan också men förbannat nog tog Dalmir bilen och jag skulle gå sen ner med Alicia men självklart glömde vi ta in bilbarnstolen i bilen så jag ska kånka ner med vagn och bilbarnstol... :S lär juh se lite roligt ut men jag har inget val då jag sen ska ta bilen..

JAja nu ger jag upp här.. orkar inte!!

Tack så mycket för era snälla kommentarer om min vikt.. :P det uppskattades.. hihi!!

jjaja nu drar jag mig..


BYEEE




Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards