Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Moa Enberg - 15 mars 2010 22:36

Vilken underbar dag..

Idag har vi haft det såå mysigt, Dalmir var ledig idag från jobbet så då tog vi och åkte till Övik till Knasiga kojan, super kul ställe för barnen och även för oss vuxna om man vill leka som ett litet barn.. ;) Det var full fart på Albin hann sprang som en galning lverallt klättrade slängde sig i rutchkanorna det var super kul för han! Han var så lycklig och det var så underbart att se han sååå glad..

Efter flera timmars bus och skratt så drog vi oss vidare och tog och storhandlade på Willys, passade på när man var där och nära en lite större kedja eller affär vad man nu ska kalla det.. Så med bagaget fullt med mat så tog vi oss hemåt! Väl hemma så gav jag mig på skafferiet, rensade ut allt där.. man samlar juh på sig såå mycket.. ialf vi, vet inte hur det är med er.. men halv tomma förpackningar med allt möjligt! Så jag slängde fan 2 påsar med mat, det var en hel del chokladsakar och sånt onyttigt! Så bye bye med det!

Nu börjar Alicia gnälla lite så ska väl gå och stoppa in  nappen!

Imorn blir det nog efterträff på MVC super kul!!! :D

Jaja nu räcker detta.. Byee

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards