Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Moa Enberg - 2 juni 2010 22:31

Nu har det varit helt underbart väder i några dagar, såå skönt! märkte nu ikväll att jag t.om bränt mig lite på axlarna och i nacken!! hääärrrlligt!! :D

men mindre fina ränder efter klänningen jag ahde på mig idag.. men men det får man väl sola bort nästa gång!! ska gömma mig någon dag och sola i bikini!!

Så är det när man fött barn i början på året..


Idag har de varit en kanon dag!

Började dagen med att åka och träna hade dock glömt kortet för att komma in på gymmet ( badhuset är juh stängt nu så det är andra ingången nu) så då tog jag och åkte upp på remsle och sprang 5 km spåret, helt underbart var det!! kanon väder att springa i man kände solen hetta men det var ändå så pass tidigt så att man orkade!! Sen åkte jag hem och gjorde mig klar för mamma och bebis lunch i parken! jätte mysigt var det och suuupper många var vi!! det kommer nog göras om igen!

Sen efter det har vi varit hemma och hållt på och sen nu på kvällen så åkte jag och Albin på Cirkus Johanna hängde också på.. ;D

Det var såå härligt att bara göra nått med Albin nått speciellt inte bara egentid hemma som att läsa bok eller såna saker, utan åka iväg och bara vara vi! såg ut som han gillade det! det gjorde ialf jag!

Men vilken pers cirkusen va!!! när man själv gick på cirkus var det juh hur mycket djur som helst tyckte man ialf elefanter var juh där, men denna cirkus bjöd bara på 4 hundar som ahde damp såg det ut som.. ;P sen några ponnys sen en stor häst! Albin tjatade efter fler djur men det kom inge mera.. :( men han var nog nöjd ändå!! det lät som så sen ialf när han berättade för pappa Dalmir.. :D Alicia var med Elisabeth medans vi var där så det var perfekt!! TACK!!!


En kanon dag verkligen!!

Imorgon är det sista dagen på dagis för denna vecka så imorn blir det gymmet på morgonen i vanlig ordning sen ska man väl hitta på något annat innan man hämtar Albin, kanske handla det skulle behövas när man tittar i våran kyl.. Åhh just det påtal om kylskåp så var Albin såå söt imorse han kom och frågade mamma får jag kliva upp själv, jaaa självkalrt tyckte jag såklart han får kliva upp innan mig.. kunde jag dra mig en extra stund.. medans jag halv sover i sängen fortfarande då går han till kylskåpet och tar fram smör och mjölk och sätter sig och brer sig en macka och ska äta frukost! när jag klev upp satt han med sin macka och myste, Jag bara smälte och gav han världens längsta puss och kram, våran kille börjar bli stor!!!

Nu ska jag göra mig klar för natten!!




          

Världens underbaraste son!!! Älskar han helt sjukt mycket!! <3 Mammas för alltid!

Har verkligen haft en underbar kväll med han!!  


Byeee

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards