Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Moa Enberg - 12 juni 2010 14:43

totalt skit väder ute.. blåser som tusan träden gungar fram och tillbaka man har ingen lust att gå ut, vi har varit inne i stort sett hela dagen och det börjar märkas på Albin så snart måste man nog gå ut och leka lite..

totalt värdelös dag, men förhoppningsvis så kommer Olivia och leker lite med han.. :D det skulle vara skönt!! och då kommer han somna som en stock ikväll!

Imorn är vi lite sugen att åka till Birsta men vet inte riktigt får se hur det blir.. beror väl lite på vädret också! men det ser juh inte precis ut som det kommer bli nå fin väder så då kan man juh tillbringa en dag inne på Birsta och köpa lite nya sommarkläder! måste försöka hitta en bikini som jag kan visa mig i.. (trots fläsket) så måste man väl vara på risön ett x antal gånger under sommaren för Albins skull och det är juh bra skönt att vara där.. men frågan är när tänker sommaren komma!?!

jaja nu vet jag inte vad jag ska surra i mer, så vi hörs!!

Soo long!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards